Visszaküldési szabályzat
A kicsomagolt árut a kézbesítéstől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Ha szeretné visszaküldeni az árut, ahhoz csatolnia kell egy Elállási lapot, amely tartalmazza azt a számlaszámot, amelyre a pénzt utalni kell. A vevő köteles a küldeményt a babajaga.sk e-shopba történő szállítás során úgy rögzíteni, hogy az ne sérüljön meg. Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. A kifejezetten a vásárló megrendelésére készült (személyre szabott) áru nem küldhető vissza. A babajaga.sk e-shop nem fogad el olyan küldeményeket, amelyeket utánvéttel küldenek ki a vásárlóknak.
Ha kiderül, hogy a küldemény megsérült, a vevő köteles tájékoztatni a szállítmányozó munkatársát, és külön jegyzőkönyvet készíteni a küldemény sérüléséről. A babajaga.sk e shop nem vállal felelősséget a PPL miatt sérült szállítmányokért. A küldemény sérülése miatti reklamáció esetén csak a fenti jegyzőkönyvet tartalmazó reklamációkkal foglalkozunk.
A rendelés szállítási ideje egy hozzávetőleges dátum, ameddig a megrendelést el kell küldeni a vásárlónak. Mivel az üzlet részben a beszállítók raktáraitól függ, váratlan helyzetek adódhatnak a beszállító raktárában lévő áruhiánnyal kapcsolatban. Ilyen helyzetben az üzlet további 7 munkanapot tart fenn a szállítási probléma megoldására. Ha a vásárló egy szállítmányban több terméket rendel, a megrendelés feldolgozási ideje megegyezik a teljes megrendelés teljesítéséhez szükséges idővel.
Személyes adatait kizárólag a megrendelés feldolgozásához és az ügyféllel való későbbi kapcsolatfelvételhez használjuk fel.
Amennyiben nincs raktáron az áru, az esetleges késedelemről a vásárlót elektronikusan vagy telefonon értesítjük.
Panasz
Panasz esetén kérjük töltse ki az oldalon található űrlapot: Reklamáció Ha a reklamációt elfogadják, a pénzt visszafizetjük.
A reklamált árut az üzlet címére kérjük eljuttatni:
babajaga.sk
Ipari Park 940, 981 01 Hnúšťa
Az üzlet a kézbesítéskor feladott leveleket nem fogadja el.
Az árut az eladón keresztül adjuk át a gyártónak, és az eladó által végzett szakértői vizsgálat alapján állapítjuk meg a reklamáció megalapozottságát. A szakértői vizsgálat eredményéről a megrendelőt a gyártó levélben tájékoztatja.
A babajaga.sk online áruház nem veszi figyelembe az alábbi panaszokat:
az áruk megrendelése során előforduló vásárlói hibák
az áru kor vagy mechanikai sérülés miatti sérülése
Reklamáció elutasítása esetén az árut kizárólag a vásárló költségére (a számlára történő előzetes befizetést követően) küldjük ki a reklamáció kezelésétől számított 14 napon belül.
A reklamációt attól a naptól számított 30 munkanapon belül dolgozzuk fel, amikor a babajaga.sk e-shop átvette a reklamált árut.